Tripsta | Fotoblogi

Horvaatia Päev 11. Suveniirid ja lõpupidu

Meie viimane päev Trogiris. Jah tegelikult on majutus kohas nimega Seget Donji. Vaja siis suveniire osta. Võtame esimest korda veetakso. Meie rannast Trogir vanalinna. 15 min sõitu ja 4 EUR

Horvaatia Päev 10. Kaugtöö 2

Kes ei tööta see ei söö. Riinal kohustu,s minul vajadus. Saatsin mõned kirjad. Tegin mõned telefonikõned. Aga ega ikka tööisu ei ole küll. Ilm on palav. Aga mulle meedib.

Horvaatia Päev 9. KRKA rahvuspark

Meie esimene turistikas. Bussiga. Natu rohkem kui 1h sõitu. Giidi (mees sinise vihmavarjuga) kohta võib nii öelda kui kui sa temast ka aru ei saanud siis ei ole sinu koht

Horvaatia Päev 8. Taastumine

Paus. Päiikesest. Riina kõrvetas ennast natukene ära ja tegime tubasema päeva. Minule loomuikult päike peale ei hakanud. Käisime korra ujumas ja mina käisin kohalikus studenacis (kauplus) Aga Horvaatiast natukene. Rahvas

Horvaatia Päev 7. Kaugele randa

Mõtlesime, et külastame natukene kaugemal asuvat randa. Lootsime, et tee kulgeb ainult mööda mereranda. Ja enamus oligi kena promenaad ja hea jalutustee. Aga mingi osa tuli läbida ka üle kivide.

Horvaatia Päev 6. Logelemine

Puhkepäev. Kuna eilene korralik matk on all siis täna midagi erilist ei tee. Hommikupoole poodi. Meil tuli jube kartulisalati isu. Ei teadnud kas hapukoort müüakse siin riigis. Aga kõik oli

Horvaatia Päev 5. Spliti matkarada

Matk oli plaanis juba enne Horvaatiasse jöudmist. ~8km ja mitte väga mägine matkarada. Hommikul jala Trogiri ja sealt praamipeale. No praam oli põmst vanaraud. Aga suur kolakas oli veepeal üsna

Horvaatia Päev 4. Trogir ja vanalinn

Kohe hommikul peale sööki otsustasime minna Trogiri vanalinnaga tutvuma. Meilt on sinna jalutada 26 minutit. Väga omapärane ja lahe. Palju söögikohti. Meil polnud küll vaja hommiksööki (mingi muna, kohv, mahl

Horvaatia Päev 3. Jalutuskäik rannas

Kolmapäev oli Riinal tööpäev. Mina logelesin. Võtsin rõdul päikest. Lugesin raamatud. Käisin söögijahil kohalikes poodides. Külastasin ka meie lähedal olevat Pekarna “Arena”. (pagar) Rahvast seal käis ja igasugu saiakesi ka